Opening round table of the 2nd BAES International Congress

Ms Barresi and Mr Zatti have joined the opening round table of the 2nd BAES International Congress on Digital Currency and ITC Governance on 22 July at 10:15 a.m. CEST in Alicante. The recording will be soon available.

Opening round table of the 2nd BAES International Congress

Distinguished academics have participate in the talk under the coordination of Ms Vanessa Martí, University of Valencia and BAES: Ms Marina Echebarria Saenz, University of Valladolid and BAES; Mr Alfonso Martínez-Echevarría y García de Dueñas, University CEU San Pablo; Mr Rafael Antonio del Castillo Ionov, University CEU San Pablo; Mr Javier Ibáñez; Ms Apol·lònia Martínez Nadal, University de las Illes Balears and BAES; Ms Reyes Palá Laguna; Mr Francesco Ciraolo, University of Messina; Mr Agustín Madrid Parra, University Pablo de Olavide; and, Ms Carmen Pastor Sempere, University of Alicante and Head of BAES.

For more info, and for the recording, here.

We look forward to (virtually) meeting you!